تجارت ارزهای دیجیتال: استراتژی‌های آسان برای مبتدیان – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

تجارت ارزهای دیجیتال: استراتژی‌های آسان برای مبتدیان – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

گفت که تجارت ارزهای رمزنگاری شده ممکن است سودآور باشد، می‌توانم آن را دست کم بگیرم. با توجه به اینکه تعداد ارزهای دیجیتال سال به چند مورد بیشتر از نتایج بدست آمده است، ارزهای دیجیتال از نظر بازگشت سرمایه (بازده سرمایه) از کلاسی دیگر بهتر عمل کرده اند.

انتخاب و انتخاب فرصت‌های انتخابی صحیح و ارزهای دیجیتالی، می‌تواند به ویژه در میان شاخص‌های بی شماری که ویژگی‌های متفاوتی در تضاد دارند و تکنیک‌های تحلیلی را به برنامه‌های گیج کننده تبدیل می‌کنند.

قبل از شروع شروع با ارزهای دیجیتال و ورود به دنیای شاخصهای بسیار پیچیده و تجزیه و تحلیل و تحلیل فنی (TA)، عاقلانه است که ابتدا برخی از استراتژیهای اساسی را بیاموزید.

 

این مقاله برخی از ساده‌ترین استراتژی‌ها را برای مبتدیانی که به دنبال تجارت ارز دیجیتال هستند، مورد استفاده قرار می‌دهند تا به آنها کمک کند اولین حرکت خود را در تجارت ارزهای دیجیتال انجام دهند – با استفاده از احساسات بازار، حجم. نرخ، نوسانات قیمت، شاخص‌های اساسی و الگوهای طرح را برای شناسایی فرصت‌ها ترسیم کنید.

قبل از شروع تجارت کریپتو، مهم است که یک قدم به بررسی و مقدار پولی را که می‌خواهید در این جستجو جستجو کنید، باید در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، بازارهای ارزهای دیجیتال بی‌رحمانه نوسان دارند. در حالی که این امکان به دست آوردن سودهای کلان را فراهم می کند، می تواند باعث آسیب های شدید شود – بنابراین احتیاط توصیه می شود.

حتی با یک استراتژی بهینه، همه در نهایت خود را از دست می دهند. نکته کلیدی این است که بیشتر از آنچه می‌بازید برنده شوید و از برخی از اشتباهات رایج که مجموعه‌های جدید قربانی آن می‌شوند.

راهبردهای آسان برای مبتدیان

اگر نمی تواند یک ضرر کوچک را تحمل کنید، دیر یا زود مادر همه ضررها را می گیرند. – اد سیکوتا

نگهداری طول مدت (روش HODL)

تا حد زیادی از بهترین استراتژی‌ها در این فهرست، استراتژی‌های توسعه طولانی‌مدت است که به‌عنوان ساده نگه‌داشتن «هدلینگ» یا می‌شود – یک غلط املایی عمدی که معمولاً در جامعه رمزنگاری استفاده می‌شود.

برگزاری ساده است زیرا به دانش بسیار کمی برای موفقیت نیاز دارد – صرفاً به این دلیل که مشخص است همه ارزهای دیجیتال اصلی رشد قابل توجه در بلندمدت است.

برخلاف استراتژی‌های دیگر، بررسی منظم قیمت مطلقاً ضروری نیست، و در واقع باید از آن جلوگیری کرد تا از نوسانات گذرا قیمتی که شما را به فروش زودهنگام ترغیب می‌کند، جلوگیری کند. درعوض، قیمت فقط باید پس از یک دوره زمانی طولانی بررسی شود – در صورتی که به سود نظر خود دست پیدا کنید، می‌توانید آن را بفروشید.

به همین دلیل، می‌توان با استفاده از «میانگین‌سازی از هزینه‌ها» – روش خرید مبلغ ثابت دلاری یک سرمایه‌گذاری خاص در یک برنامه منظم، برنامه‌ریزی بلندمدت را تا حدودی بهبود بخشید. به عنوان مثال، اگر قرار بود 1 بیت کوین را با قیمت 7000 دلار بخرید، پس از گذشت چند روز، یک بیت کوین دیگر را با قیمت 6400 دلار خریداری کنید، هزینه پرداختی به ازای هر بیت کوین اکنون 6700 دلار است. p>

هدف هزینه‌گیری خطر، شما را در برابر یک سقوط به خاطر توجه به سرمایه‌گذاری با کاهش‌گیری قیمت خرید شما، محافظت می‌کند. این می تواند تا حدودی محافظت کند در برابر نوسانات قابل توجه بازار، و منبه ویژه هنگام سرمایه گذاری در بازار در حال سقوط مفید است.

در هر صورت، زمانی که انتظار دارید روی یک سکه سرمایه گذاری کنید، به ویژه به عنوان یک مبتدی، توصیه می کنید که در ابتدا از تحلیل های بنیادی اساسی را انجام دهید. این بدان معنی است که بررسی کنید آیا واقعاً دلیلی برای رشد دارد – از جمله بررسی رقبا، جامعه و شایستگی تیم.

این مطلب را هم بخوانید :   کولر صنعتی | هواساز | هواکش | کولرگلخانه | فن سانتریفیوژ | تصفیه هوا

نکته: وقتی صحبت از نگاهداری طولانی‌مدت می‌شود، گاهی اوقات ناآگاهی سعادتمند است. در طول دوره های طولانی، اکثر ارزهای رمزنگاری قوی هم ضرر دارد و هم قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. از بررسی منظم قیمت خودداری کنید زیرا این امر می تواند خروج شما از موقعیتی باشد که افت گذرا را تجربه کند.

تجارت روزانه

معاملات روزانه اساساً از نگهداری بلندمدت است. این به عنوان خرید و فروش یک ابزار مالی در یک روز، و چندین بار در طول یک روز، با استفاده از تغییرات کوچک قیمت تعریف می شود.

معاملات روزانه به دلیل نوسانی ذاتی، در تصویری که به درستی انجام می شود، به طور بالقوه می تواند افراد زیادی را همراه داشته باشد. از ارزهای دیجیتالبا این حال، مطمئناً مطمئناً باید نسبت به نگهداری بلندمدت بیشتر باشد، زیرا اگر سعی کنید بتوانید به دلیلی که می خواهید به آن توجه کنید، بسیار آسان است که از پرتفوی خود توجه کنید. از دست بدهید. به همین دلیل، هنگام روزانه، بسیار مهم است که فقط از آن استفاده کنید که از آن استفاده کنید و در طول مسیر، جلوی ضررهای مفید را برای جلوگیری از ضررهای شدید بگیرید.

در دنیای ارزهای دیجیتال، همه چیز به سرعت پیش می‌رود. بسیاری از آرزوهای رمزنگاری شده می‌توانند تا پنج درصد نوسان قیمت عادی را در طول روز تجربه کنند، صرفاً به دلیل تغییر خرد در پیشنهاد و درخواست. به یاد داشته باشید که همیشه آرام باشید و به برنامه پایبند باشید. تا زمانی که برنده نسبت به باخت بیشتر شود، اگر ضرر شما ثابت باشد، سود داشته باشد.

از آنجایی که بازار بسیار سریع حرکت می کند، می توان سود منصفانه را تنها با دو یا سه در روز به دست آورد. بیشتر از این مواظب باشید، زیرا روزانه می‌توانید از روزی که بیشتر مصرف می‌کنید، سرعت بیشتری داشته باشید.زمانی که با ردیابی و مدیریت تعداد کمی از احساس راحتی کردید، می توانید به حجمی که با آن راحت کار کنید.

انبوهی از شاخص‌های مفید وجود دارد که می‌توان از آن برای یافتن نقاط مثبت برای خود استفاده کرد، از جمله شاخص‌های متحرک نمایش (EMA)، شاخص قدرت نسبی (RSI)، و میزان متوسط ​​متحرک همگرایی (MACD) – اما باید توجه داشته باشید که هیچ یک از اینها 100 درصد مشخص است. اقدام قیمت باید همیشه شاخص اصلی شما باشد زیرا به طور دقیق بازار آن زمان را منعکس می کند.

نکته: ارزش گذاری اکثر ارزهای دیجیتال به شدت تحت تأثیر احساسات عمومی بازار است. در این صنعت ضرب المثل قدیمی «شایعه را بخر، خبر را بفروش» کار درست است.

اسکالپینگ

به‌دنبال یک استراتژی استراتژی هستید که سریع با پتانسیل ایجاد بازدهی معقول سریع هستید؟ سپس ممکن است پوست سر فقط برای شما باشد. با این دارد، حتی سریع تر از زمان روزانه است، اما باید روی سکه های بالا انجام شود.

اسکپینگ اساساً به ابزارها اجازه می‌دهد تا از ریزنوسان‌هایی که در بازه‌های زمانی کوتاه می‌بایند، سرمایه‌گذاری کنند، مانند یک، سه و پنج دقیقه باشند. اسکالپینگ با ارزهای دیجیتال بسیار مهم از بازارهای سنتی است – دوباره به دلیل نوسانات قابل توجه آن.

در حال حاضر، معمولاً همه آرزوهای رمزپایه با حجم قابل توجهی به اندازه کافی بی ثبات هستند تا پوست سر را کاهش دهد. تنها استثناها، استیبل کوین‌هایی مانند Tether (USDT) و True USD هستند که نوسانات بسیار کمتری دارند.

برای آسان‌تر کردنتان، توصیه می‌کنیم فقط از یک صرافی ارزهای دیجیتال بزرگتر یا در پلت‌فرم‌های کارایی در حالی که به سکه‌های برتر از ارزش بازار پایبند هستند – مانند Litecoin (LTC)، بیت کوین کش (BCH) و اتریوم. (ETH) – از آنجایی که اینها بیشترین واریانس را دارند.

نوسانهای کوچکتر قیمت معمولاً بسیار بیشتر از بزرگ‌ها اتفاق می‌افتد، با نوسانات بین 0.5 تا 1 درصد در یک دقیقه – حتی در دوره‌های نوسان کم. چون از این نظر، کاملاً ممکن است که هر روز با اسکالپ کردن، سود سالمی برای خود به دست آورید، صرف نظر از اینکه بازار بالا یا پایین است.

اسکالپینگ یکی از روش های هیجان انگیز است که برای تجارت استفاده می شود. با این حال، یکی از پرخطرترین ها نیز هست، زیرا یک ضرر بزرگ می تواند به سرعت تمام سودهای قبلی شما را از بین ببرد. به همین دلیل، توقف تلفات شدید است.

<این روش مطمئناً برای افراد ضعیف نیست و برای انجام موفقیت آمیز می توان به اجرای عملیات جدی نیاز داشت.

برای کمک، می‌توان از شاخص‌های مختلف نوسان برای این استراتژی استفاده کرد. ساده ترین مورد برای مبتدیان احتمالاً باندهای Bollinger خواهد بود، اما شما همچنین می توانید از محدوده واقعی (ATR) یا شاخص نوسان (VIX) برای کمک به انتخاب تجارت استفاده کنید.

نوسان زمانی بالاتر است که باندهای بولینگر بالا و پایین دورتر باشند و زمانی که باندهای بولینگر به هم نزدیکتر باشند.د کمتر است. برای این هدف، باید دنبال دوره های زمانی باشد که باند بولینگر از هم دورتر هستند تا به دنبال نقاط ورودی بگردید.

نکته: اسکالپینگ در صرافی هایی با کمترین کارمزد تراکنش و کارمزد عملکردی بهترین کار را انجام می دهد، این نباید به قیمت کاهش حجم باشد. سعی کنید اگر حجم زیادی از مبادله و کارمزدهای میانجی را خریداری کنید، زیرا کارمزدهای مبادله در نظر گرفته می شوند، می توانید توجه بیشتری به سود شما را بخورید.

Swing Trading

بر خلاف روزانه، که در آن انجام فقط در طول یک روز می‌شود، نوسانی در بازه زمانی کوتاه‌تر انجام می‌شود – معمولاً حدود یک یا دو هفته. هدف نوسانی کسب سود بیشتر در زمان‌های طولانی‌تر از باز کردن روزانه و اسکالپینگ است که آن را به یک ایده‌آل برای مبتدیان تبدیل می‌کند.

به‌عنوان یک مبارزه‌گر نوسانی، بیشتر نگرانی‌های روزانه و هفتگی را نشان می‌دهد، در حالی که بازه‌های زمانی کوتاه‌تر برای شما کمتر نگران‌کننده است. یک تجربه گر نوسانی خوب از تحلیل تکنیکال و بنیادی برای تعیین اینکه آیا یک ارز دیجیتال نوسان قیمتی قابل توجه است را تجربه می کند یا حرکت کافی برای تغییر روند دارد یا خیر استفاده می کند.

این اخبار به ویژه در مورد ارزهای رمزنگاری مهم است، زیرا فشارهای منفی یا مثبت کافی است به راحتی حرکت یک سکه را تغییر دهد – گاهی اوقات خیلی سریع. هنگام نوسانی، مهم است که از پیشرفت‌های احتمالی بر قیمت انتخاب‌های شما تأثیر بگذارد، به‌روز بمانید.

نشانگرهایی مانند RSI یا MACD که برای بازه‌های زمانی طولانی‌تر استفاده می‌شوند می‌توانند واقعا مفید باشند. الگوهای نقشه‌ای ممکن می‌شود برای عملکرد نوسانی استفاده شود و می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد سکه و زمان ورود یا خروج از یک موقعیت ارائه‌دهنده باشد.

سرمایه نوسانی برای کسانی که سرمایه کمی تا متوسط ​​برای سرمایه گذاری مناسب دارند. نیازی به سرمایه گذاری قابل توجهی ندارد، زیرا معمولاً ارزهای دیجیتال 10 تا 20 درصد را در یک چرخه تجاری تجربه می کنند.

برخلاف اسکالپینگ (و گاهی اوقات روزانه)، این توصیه نیازی به توقف ضرر ندارد — چندین بار از یک توقف ضرر برای محافظت از شما در برابر کاهش شدید استفاده کنید. به عنوان مبتدی، ما تجارت نوسانی را در حاشیه یک توصیه نمی کنیم. یا اهرم، زیرا باید برای استفاده‌های پیشرفته‌تر رزرو شود.

نکته: به عنوان یک مبتدی، توصیه نمی‌کنیم که روند حرکت را ادامه دهید. بازار ارزهای دیجیتال تقریباً یک سال است که در روند نزولی بوده است، بنابراین از خرید می‌توان نتیجه گرفت. دسترسی به گزینه های شورتینگ می تواند فرصت های شما را در بازار کریپتو به طور مستقیم بهبود بخشد.

استراتژی تجاریی RSI

معامله بر اساس شاخص قدرت نسبی (RSI) یکی از رایج ترین استراتژی های مبتدی است و می تواند یک روش قدرتمند، تحت شرایط مناسب باشد.

RSI یک شاخص حرکت ساده است که سرعت و تغییرات متغیر قیمت‌ها را اندازه‌گیری می‌کند تا شناسایی بیش از حد از خرید و بازارهای بیش از حد فروش باشد.

اکثر بین گران معمولا RSI را 30-70 تنظیم می کنند. اگر RSI به زیر 30 برسد، این معناست که بیش از حد فروخته شده است، به این معنی که قیمت ممکن است مدت کوتاهی پس از آن افزایش یابد، در حالی که RSI بالاتر از 70 ممکن است نشان دهنده بیش از حد یک خرید باشد. دارایی دیجیتال باشد که به طور بالقوه به فروش می رسد.

 

برای درک بهتر RSI، نگاهی به نمونه ای از بیت کوین (BTC) داشتید:

همانطور که از تصویر بالا در بالا می بینید، RSI (خط بنفش) در ساعت 12:00 بیش از حد طولانی شد و برای مدت کوتاهی از علامت 30 چند تن عبور کرد.چند لحظه از بازگشت قیمت. تنها چند ساعت بعد، RSI به 70 رسید و قیمت BTC یک روند وارد شد.

در ابتدا، ممکن است این یک استراتژی اشتباه به نظر برسد، اما فریب نخورید. RSI همیشه دقیق نیست. نسبتاً معمول است که یک سکه برای مدت طولانی بیش از حد افزایش می یابد، بدون اینکه قیمت به طور قابل توجهی به واکنش نشان دهد.

به همین دلیل، بسیار مهم است که ضرر خود را متوقف کنید، زیرا به شما امکان می دهد تا RSI را از موقعیت خود خارج کنید. اگر شما فعال باشید، ممکن است روی RSI و سایر نشانگرهای قدرت زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که آیا باید مجدداً با RSI پایین‌تر وارد شوید تا برای یک جهش کمی بعد آماده شوید.

نکته: بازه‌های زمانی طولانی‌تر مانندهای 4 ساعته و روزانه بهتر است برای شناسایی فرصت‌های فروش بیش از حد یا خرید بیش از حد با استفاده از RSI استفاده شود.

اجتناب از Pump and Dump Group

 

معمولاً، گروه‌های پمپ جستجو می‌توانند تعداد زیادی از سفارش‌های خرید را برای یک سازمان دهی خاص تا قیمت آن را بالا ببرند، و به دنبال آن، دارایی روی سرمایه‌گذاران غیرقابل‌معنای «معمولی» ریخته می‌شوند که می‌خواهند وارد عمل شوند. .

با حال، حقیقت این است که گروهی از معدود صاحبان آنها هستند که از این دست در بازار سود می برند – قبل از اعلام پمپاژ سکه، حجم زیادی از سکه را خریداری می کنند («سیگنال» می دهند) و سپس. تشخیص می کنند. پس از اینکه «سیگنال» داده شد، آن را روی شرکت‌کنندگان پمپ قرار داد.

اگرچه از نظر فنی سود بردن با این گروه‌ها امکان‌پذیر است، اما بسیار بعید است و مطمئناً مطمئناً در از مدت پول شما را از دست خواهد داد. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم از این گروه‌ها و هر چیزی مشابه، از جمله گروه‌های به اصطلاح «سیگنال» دوری کنید.

نکته: در بازارهای سنتی، پمپاژ و دارای دارای غیرقانونی است و نوعی دستکاری در بازار است.

https://hoseinifinance.com/blog/edu/average-bourse/